سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسايی افراد قدرتمند در تحليل موضوعات مرتبط با نانو فناوری با برگزاری مسابقه پيشرو

ثبت نام در سومين دوره مسابقات پيشرو، با هدف شناسايی افراد توانمند و تحليل‌گر در حوزه نانوفناوری، تا ١٥ خرداد ماه مهلت دارد.

محمد نمازی كارشناس كارگروه توسعه فناوری ستاد ويژه توسعه فناوری نانو در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری دوره دوم و سوم مسابقات پيشرو خبر داد و گفت: مسابقه پیشرو یک مسابقه پژوهشی-تحلیلی است که طی آن شرکت کنندگان با بررسی چالشها و مسائل قابل تأمل هر موضوع، یک گزارش علمی تدوین می‌کنند.

وي ادامه داد: پس از ارسال گزارشات، طی كمتر از ١٥ روز داوری ها انجام و سه گزارش برتر اعلام می شود. این مسابقه به تمام جوانب یک فناوری توجه داشته و با نگاه آشنایی بیشتر با افراد توانمند در تحلیل وضعیت یک فناوری طراحی شده است.

نمازی موضوع دوره اخير مسابقه‌ی پيشرو را باتری‌های نانوساختار اعلام كرد و افزود: موضوعات مطرح شده مورد نیاز یکی از بخشهای صنعتی و یا یکی از نهادهای مرتبط با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

كارشناس كارگروه توسعه فناوری عنوان كرد: زمان ثبت نام در سومین مسابقه پیشرو تا تاریخ پانزدهم خردادماه ۹۵ و آخرین تاریخ ارسال گزارش نیز پانزدهم مردادماه است. همچنین مهلت ارسال گزارش دومین مسابقه پیشرو تا تاریخ سی و یکم تیرماه سال جاری است.

وی تصريح كرد: دوره اول اين مسابقه در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.