سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکانیزه شدن 5 پل هوایی تا پایان امسال در مشهد

مدیرعامل سازمان میادین، میوه، تره بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد از مکانیزه شدن 5 پل هوایی دیگر تا پایان امسال در کلانشهر مشهد خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد احمد محبی امروز در نشستی خبری با بیان اینکه تنها 25 درصد از پل های عابر پیاده مشهد مکانیزه هستند، اظهار کرد:  122 پل هوایی عابر پیاده در شهر مشهد وجود دارد که 31 مورد از این تعداد مکانیزه است.
وی با بیان اینکه مدیریت و نگهداری پل های هوایی از سال 93 در اختیار این سازمان قرار گرفته، افزود: با توجه به نحوه استفاده نادرست از پله برقی و به منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برای شهروندان از سال گذشته مقرر شد پله برقی ها جمع آوری و پل ها به آسانسور مجهز شود.
مدیرعامل سازمان میادین، میوه، تره بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد ادامه داد: پارسال پنج پل هوایی مشهد به آسانسور مجهز شد و پنج پل دیگر نیز تا پایان امسال مجهز به آسانسور می شود.
محبی درباره ساماندهی دستفروشان سطح شهر نیز گفت: طرح جمع آوری دستفروشان با جدیت در سالهای گذشته در سطح شهر پیگیری شد و هم اکنون دیگر در سطح شهر شاهد فعالیت دست فروش ها نیستیم.
وی بیان کرد:  فعالیت دستفروشان جمع آوری شده در قالب 17 روزبازار، شب بازار و جمعه بازار مهرآباد ساماندهی شده است.
مدیرعامل سازمان میادین، میوه، تره بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد با اشاره به فعالیت جمعه بازار خودرو از سال 93 در بلوار مجیدیه با ظرفیت پذیرش 10 هزار خودرو، افزود: ساخت یک جمعه بازار دیگر خودرو در شرق مشهد در محل پایانه امام رضا(ع) در سال جاری در دستور کار قرار گرفته که تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
محبی ادامه داد: همچنین اکنون 24 فروشگاه ارزاق عمومی و میوه تره بار و 17 بازار میوه و تره بار متعلق به شهرداری در سطح شهر خدمات رسانی می کنند.
وی با اشاره به آغاز ساخت دو بازار ارزاق عمومی در انتهای نخریسی و جاده سرخس گفت: سه فروشگاه زنجیره ای ارزاق عمومی نیز در هفته جاری در بلوار توس، خیابان اندیشه و شهرک مهرگان به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل سازمان میادین، میوه، تره بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده امسال از مشارکت بخش خصوصی برای احداث و گسترش بازارهای سطح شهر استفاده شود و آمادگی ایجاد 10 بازار ارزاق عمومی و میوه تره بار از این طریق وجود دارد.
محبی هدف از فعالیت فروشگاه های شهرداری را عرضه محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه خواند و افزود: تا 2 ماه آینده نیز در راستای حمایت از تولید ملی هیچ کالایی با برند خارجی در این فروشگاه ها عرضه نخواهد شد.
وی اظهار داشت: ساماندهی فروشنده های گل در چهارراه ها و تقاطع ها نیز در دستور کار سازمان است و امسال در 17 تقاطع مشخص شده در سطح شهر گل فروشان با لباس فرم، گلهای با کیفیت را برای فروش عرضه می کنند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.