سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه آزاد یکپارچه می شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از اتمام مراحل مقدماتی کارت هوشمند به منظور ارائه خدماتی یکپارچه به دانشجویان خبر داد.

طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه اعطای کارت هوشمند به دانشجویان دانشگاه آزاد یک تا دو سال است که در دستور کار این دانشگاه قرار دارد، گفت: از آنجا که دانشگاه آزاد امکانات پراکنده‌ای از جمله اعطای وام و خرید کتاب را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد، قصد دارد همه این امکانات را در قالب یک کارت هوشمند طراحی کرده تا همه خدمات یکپارچه شوند.

وی با بیان اینکه استفاده از حمل و نقل عمومی و همچنین استفاده از کتاب خانه‌های دانشگاه آزاد نیز جزو خدمات این کارت است، افزود: دانشگاه آزاد در حال مذاکره با برخی از بانک‌ها به منظور ارائه تسهیلات به دانشجویان است تا آنها بتوانند از این کارت‌ها به عنوان کارت خرید و در قالب عابر بانک نیز استفاده کنند.

هاشمی گفت: همچنین احتمالا اطلاعات آموزشی دانشجو و سطوح آموزشی که دانشجو طی کرده روی کارت درج می شود تا از کارت به عنوان یک کارنامه آموزشی هم استفاده شود.

وی درمورد اتمام کارهای مقدماتی و زمان نهایی شدن این طرح یادآور شد: چنانچه مسائل مربوط به نحوه ارتباط با تسهیلات مالی و بانک‌ها برطرف شود،این کارت به همه دانشجویان دانشگاه آزاد ارائه می شود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.