سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اعزام هزار نفر از نهاوند به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال یک هزار نفر از بسیجیان شهرستان در قالب 25 دستگاه اتوبوس با حضور مسئولین ادارات شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ کامران کریمی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) اظهار داشت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) برنامه‌هایی در دستور کار داریم که از آن جمله فضاسازی متناسب با این ایام است.


وی افزود : ارسال پیامک تسلیت و برگزاری مراسمات عزاداری در سطح شهرستان و حوزه‌ها و پایگاه‌ها مقاومت در روز ارتحال حضرت امام(ره) از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال یک هزار نفر از بسیجیان شهرستان در قالب 25 دستگاه اتوبوس با حضور مسئولین ادارات شهرستان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در هر کاروان از روحانیون، مداحان و افراد پیشکسوت برای ارائه خاطراتی از حضرت امام خمینی(ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب استفاده می‌شود، همچنین بسته های فرهنگی ویژه ارتحال حضرت امام(ره) تدارک دیده شده که در بین زائرین توزیع می‌شود.

کریمی گفت: از روز چهارشنبه پنجم خرداد ثبت‌نام‌ها و شرایط اعزام به تمام حوزه‌ها و پایگاه‌ها اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در نزدیک‌ترین حوزه و پایگاه مقاومت محل خود برای اعزام ثبت‌نام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: ساعت 19 عصر 13 خرداد ماه اتوبوس‌های حامل زائرین به سمت مرقد مطهر حرکت می‌کنند و بعد از اتمام مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و صرف ناهار به شهرستان محل اعزام بر می‌شوند.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه زائرین بیشتر از قشر جوانان و نوجوانان هستند که متولدین دهه دوم و سوم انقلاب هستند هدف اصلی آشنایی این نسل با سیره و منش بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تلاش‌های ارزشمند قبل و بعد از انقلاب حضرت امام (ره) است.

کریمی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این سفر سراسر معنوی نشان از همبستگی و همدلی مسئولین داشته و باعث یأس و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/ ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.