سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

رقابت افزون بر سه هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد

بیش از یکهزار داوطلب از شهرهای جنوب استان آذربایجانغربی ، امروز در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی با هم رقابت کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال نودوپنج دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سراسر کشور از صبح دیروز در شهرستان مهاباد هم آغاز شد.

خان احمد زاده افزود: در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد در مجموع سه هزارو پانصدو نودوپنج داوطلب از شهرهای جنوب استان در هفت گروه آزمایشی علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی ومهندسی ، کشاورزی ومنابع طبیعی دامپزشکی وهنر باهم رقابت می کنند.

وی اضافه کرد : در آزمون امروز هزار و شصت و شش داوطلب از شهرهای جنوب استان در دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با هم رقابت کردند.

هفتاد و پنج درصد از شرکت کنندگان امروز را آقایان و بیست و پنج درصد را خانمها تشکیل می دادند که در رشته های علوم انسانی و پایه و فنی- مهندسی با هم رقابت کردند.

نتایج این آزمون نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد سال نود و پنج دانشگاه آزاد اسلامی از ششم خرداد ماه آغاز شده و تا هشتم این ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار میشود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.