سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج لیگ دسته یک کانوپولو مردان اعلام شد

سرمربی هیات کانوپولو زنجان گفت:لیگ پایانی دسته یک کانوپولو مردان در مجموعه ورزشی کرمانشاه برگزار و تیم کرمانشاه بر صدر جدول ایستاد.

اشکان صیادی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اطهار کرد:لیگ دسته یک مردان در رشته کانوپولو و در ۶ مرحله برگزار شد .تیم کرمانشاه بر سکوی نخست رقابت ها،تیم زنجان دوم و تیم محمد نژاد بابلسر بر سکوی سوم رقابت ها ایستاد.تیم کرمانشاه که نام اصلی آن پارسیان زاگرس است مستقیم وارد لیگ برتر شد البته تیم زنجان در صورت برگزاری رقابت های پلی آف جزء شرکت کنندگان قرار می گیرد.

صیادی در ادامه تصریح کرد:تیم باشگاهی زاگرس در رقابت با تیم قایقرانی یزد ۱۱ بر ۱ تیم یزد را مغلوب کرد.در دور دوم رقابت ها باشگاه قایقرانی محمد نژاد بابلسر با هیات قایقرانی استان زنجان رقابت کرد و تیم زنجان سه بر یک ،تیم بابلسر را مغلوب کرد. همچنین تیم کانوپولو پارسیان زاگرس با کسب ۱۱ امتیاز تیم بازرگانی محمد نژاد بابلسر را مغلوب خود کرد.تیم کانوپولو استان زنجان با کسب ۸ امتیاز بر تیم کانوپولو یزد با ۵ امتیاز غلبه کرد.

وی توضیح داد:باشگاه پارسیان زاگرس با کسب ۳امتیاز بر تیم زنجان با یک امتیاز غلبه کرد. در پایان تیم قایقرانی محمد نژاد بابلسر با ۴ امتیاز بر تیم کانوپولو یزد با یک امتیاز غلبه کرد.
 
تیم آخر در لیگ برتر سقوط کرد و تیم بازرگانی محمد نژاد بابلسر که هفتم شده بود در لیگ برتر با زنجان بازی کرد و طی دو ‌بازی رفت و برگشت  برنده شد و به لیگ دسته اول می رود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.