رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت:مربیان باید به جای جمع آوری کلکسیون کارت به دنبال ارتقای ورزش کشور باشند.

 کتایون اشرف در گقتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هم اکنون 5 مربی به همراه 5 ورزشکار در حال تمرین در ورزشگاه آزادی تهران هستند.زمان را تنظیم کردیم که تا 11 خرداد توماس راست در تهران اسلالومی ها را آموزش دهد.نسبت به گذشته وضعیت خیلی بهتر شده و بنا را بر این گذاشتیم که بر اساس اصولی  پایه ریزی شده  پاروزنان را آموزش کنیم.
 
 
قصد آموزش ماهیگیری به ورزشکاران را دارم  

وی افزود:ما تصمیم داریم که به جای دادن ماهی به آدما ماهیگیری را یاد  بدهیم. قصدمان بر این است که پاروزنان را بفرستیم تا اطلاعاتشان را افزایش دهند و از امکانات به خوبی استفاده کنند.پاروزنان نوجوان باید از پایه تکنیک ها را یاد بگیرند. اگر این کار را انجام دهند زمان حضور در آبهای خروشان و شرایط سخت بتوانند به راحتی تمرین کنند و موارد با اهمیت را از یاد نبرند.این اصولی ترین کاری است که باید انجام بدهیم.برای همین روی این مسئله تمرکز کرده ایم.
 
اشرف در ادامه بیان کرد:مربیان ما همیشه انتظار دارند که فدراسیون برنامه های یاد گیری را برای آنها برگزار کند .کارها از سوی فدراسیون انجام شود در صورتی که من می خواهم به آنها یاد دهم که با کسب دانش و ایجاد شرایط  وضعیت خود را ارتقا دهند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:مربیان به جای جمع آوری کلکسیون کارت باید به دنبال کار بلند مدت در ورزش کشور باشند.نباید با میانبر به قهرمانی رسید. بلکه با برنامه بلند مدت مدیریت برنامه داشته باشند.
 
 
موجی از اتفاقات خوب را مبنای زندگی قایقرانان قرار می دهیم 

رئیس کمیته اسلالوم در ادامه خاطر نشان کرد:این مربی که از فرانسه به کشور آمده است به جز قایقرانی مهندس است.همچنین او قهرمان قایقرانی است . هنگامی که قایقرانان ما یاد بگیرند که زندگیشان را بر مبنای چیزی که می خواهند پایه ریزی کنند موجی از اتفاقات خوب را خواهیم داشت واین موج ما را به اتفاقات خوب می رساند.
پاروزنان باید در مسیر درست زندگی قرار گیرند.
 
وی تاکید کرد: باید پاروزنانی را داشته باشیم که در مسیر درست زندگی قرار گیرند تا به موفقیت برسند.من به دنبال فلسفه ای هستم که در دنیا باقی ببماند و ورزشکاران موفقی به وجود آیند و موجب افتخار ایران شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار