سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اقتدار ملی و جهاد کبیر راه توسعه پایدار کشور

اقتدار و جهاد کبیر، راه پیشرفت و مقابله با نفوذ دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه آبادان گفت: اقتدار ملی و جهاد کبیر به عنوان راه توسعه پایدار کشور و مقابله با نفوذ دشمن  است وهمگان باید برای این جهاد آماده شویم.

حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه های این هفته نمازجمعه آبادان در مصلای نمازجمعه این شهر، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع)، افزود:معظم له در آن مراسم بر لزوم تجلی و ظهور جهاد کبیر در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری تاکید کردند.

وی از جهاد فرهنگی به عنوان نوعی جهاد کبیر یاد کرد وگفت:لازم است در همه عرصه ها، به ‌جای تبعیت از جبهه کافران و مشرکان، از برنامه کاری اسلام و قرآن تبعیت کرد.

امام جمعه موقت آبادان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز دور جدید قانونگذاری در نظام جمهوری اسلامی با فعالیت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفته آینده، افزود:به فرموده امام راحل، نمایندگان مجلس باید به اسلام و نظام جمهوری اسلامی متعهد بوده، پشتیبان ولی فقیه باشند، به مردم وفادار بوده و با آگاهی از اوضواع زمانه در مسیر خدمت بی منت به مردم گام بردارند.

همزمان با سوم خرداد سالروز عملیات افتخارآفرین بیت المقدس و آزادی خرمشهر، صبح دوشنبه هفته جاری مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.