سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تولید داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی

اقدام دولت در بحث تولید داخلی لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر گفت: تولید داخلی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و باید دولت برنامه‌ریزی صحیحی را انجام دهد.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های این هفته شهرستان افزود: خانواده و تمام دستگاه‌هایی که بحث تربیت را دست دارند باید بستر را برای ماه مبارک رمضان آماده کنند.

وی گفت: دادگستری‌ها و نیروی انتظامی برای حفظ و صیانت از عدم شکستن حرمت ماه مبارک و عدم روزه‌خواری باید برنامه‌ریزی صحیحی را در دستور کار داشته باشد.

امام جمعه خرمشهر افزود: همه مردم باید در این ماه مبارک در میدان حضور داشته باشند، تمام کسبه‌ و بازاری‌ها به اجناس خود تخفیف دهند که قطعا خداوند متعال برکت می‌دهد.

موسوی با بیان اینکه تولید داخلی، ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، گفت: تا زمانی که چشم‌ها به‌سمت و سوی اجناس خارجی باشد، ذره‌ای در اقتصاد ما تحولی به‌وجود نمی‌آید.

وی افزود: کشور عراق همه اجناس خود را از عربستان و ترکیه خریداری می‌کند و جالب است که اکنون از این دو کشور ضربه می‌خورد، اگر اقتصاد دشمن را تقویت کردیم، بعد تبدیل به اسلحه می‌شود.

امام جمعه خرمشهر گفت: دولت باید برنامه‌ریزی کند و به این مسائل از بن دندان اعتقاد داشته باشد، تنها راه حل بیکاری، تولید داخلی است و اگر تولید داخلی تقویت شود همه مسائل به تبع آن رفع می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.