سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

کشف استخوان انسان در حوضچه‌های روغن‌سازی آبادان

در حوضچه‌های روغن‌سازی آبادان استخوان انسان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان گفت: در لایروبی حوضچه‌های این کارخانه که در کنار اروندرود واقع‌شده تعدادی استخوان کشف شد پس از اطلاع‌رسانی به سپاه پاسداران نیروهای تفحص حاضر شدند و از آن‌ها نمونه‌برداری کردند.

هاشمی افزود: در آزمایش اولیه استخوان‌های انسان تشخیص داده شدند و احتمال می‌رود با توجه به اینکه این کارخانه روغن‌سازی آبادان نزدیک به منطقه عملیاتی کربلای 4 است این استخوان‌ها مربوط به شهدای غواص این عملیات باشد، البته بررسی‌ها توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای تشخیص ملیت این پیکرها ادامه دارد.

وی گفت: آمادگی خود را برای کمک به جستجوی بیشتر اعلام کردیم، این صحنه‌ها سبب عزم بیشتر کارشناسان و متخصصان مجموعه روغن‌سازی آبادان برای جدیت بیشتر در تولید ملی می‌شود.

کشف گلوله و خمپاره‌های بازمانده از جنگ در مراحل بازسازی پالایشگاه روغن‌سازی آبادان

مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان همچنین از کشف گلوله و خمپاره‌های بازمانده از جنگ در مراحل بازسازی پالایشگاه روغن‌سازی آبادان خبر داد و گفت: در مراحل بازسازی این مجموعه گلوله و خمپاره‌های بازمانده از جنگ تحمیلی کشف و توسط سپاه پاسداران خنثی‌سازی شدند.

سید علی هاشمی افزود: مجموعه تولیدی بریم پیودی آبادان جزو واحدهای پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان است که در آغاز جنگ تحمیلی به دلیل هم‌جواری آن با مرز آبی مورد آماج حملات قرار گرفت و تعطیل شد.

وی گفت: حتی در خط تولید آن بطری و مخازن ترکش‌خورده وجود دارد که نشان می‌دهد این خط تولید زمانی موردحمله قرار گرفت که در حال فعالیت بود.

مدیر پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول آبادان افزود: در این مجموعه سیستم بلندینگ کامل و فعال، پرکنی و تولید ظروف بسته‌بندی وجود داشته است.

 هاشمی گفت: در بخشی از این واحد تولیدی که در سوم خردادماه به بهره‌برداری رسید یک جفت از خط لوله را احیا کردیم، 8مخزن بلندینگ آماده‌سازی شد همچنین مخازن ذخیره و نگهداری و پمپ‌های انتقال بروز رسانی شده و وارد مدار شدند.

وی افزود: این فاز نخست طرح بود که در آن قادر به پر کردن و بسته‌بندی روغن‌های مختلف در بشکه‌های 220لیتری و 20لیتری هستیم. در فاز بعدی ظرفیت بلندینگ افزایش پیدا می‌کند خودکارسازی آن تکمیل و بسته‌بندی 1 لیتر و 4لیتری به آن اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
در ابادان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
احسنت بر غیورمردان
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
جالب بود.