سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

حمایت از واحد های تولیدی از اولویت های اتاق بازرگانی

معاون امور تشکل های اتاق بازرگانی کشور، حمایت از واحد های تولیدی را از اولویت های اتاق بازرگانی دانست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ، هومن حاجی پور در نشست مشترک با اتاق بازرگانی استان مرکزی با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی از اولویت های کاری اتاق بازرگانی است گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور تشکل ها باید با توان و نگاه کارشناسی بالا دولت را یاری کنند.
حاجی پور افزود: بستر و فضا برای حضور تشکل های بخش خصوصی در اتاق بازرگانی کشور فراهم است و توسعه اقتصادی کشور در گرو همدلی و همبستگی های تشکل های بخش خصوصی و ارائه راهکارها به دستگاه های اجرایی است.
وی گفت: مهمترین مأموریت اتاق بازرگانی مشاوره و ارائه راهکار به سه قوه است و حرکت این تشکل ها هر چه قدر گروهی و اجتماعی باشد باعث شکوفایی بیشتر اقتصاد می شود.
جعفری رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی هم گفت: استان مرکزی از استان های بسیار فعال در حوزه صنعت و اقتصاد است و با وجود تشکل های تولیدی صنعت باید به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی شود.
وی افزود: متنوع ترین محصولات صنعتی کشور در استان تولید می شود و برای حمایت و پیشرفت این صنایع نیازمند ایجاد تشکل ها هستیم و باید کمک مالی به این تشکل ها در بدنه اقتصاد دنبال کنیم .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، اتاق ، بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.