سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان برگزار می شود.

معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: این جشنواره هر سال با حضور جمعی ازمسئولان و خیرانی که بدون چشم داشت در امر مدرسه سازی شرکت کرده اند برگزار می شود و 17 نمایندگی مجمع خیرین مدرسه ساز در شهرستان های استان هم اقدام به برگزاری این مراسم در حوزه خود می کنند.

محسن جعفرپور افزود: در استان اصفهان بیش از 800 خیر داریم که 200 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند و از ابتدای سال 1358 تا پایان سال گذشته حدود 26 درصد از مدارس استان اصفهان بدست خیرین و با مشارکت آنها احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه در استان اصفهان نیاز جدی به 16 هزار و946 کلاس جدید داریم افزود: تعدادی از کلاس ها در سطح استان تخریبی و تعدادی نیازمند مقاوم سازی می باشند، از طرفی حدود6 درصد از مدارس استان دونوبته هستند و باید به یک نوبته تبدیل شوند وعلاوه بر این مدارس ابتدایی با اضافه شدن پایه ششم نیاز به کلاس جدید دارند.

معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس اهداف برگزاری این جشنواره را تجلیل از خیرین، فرهنگ سازی و آگاهی جامعه، جذب خیرین جدید برای توسعه فضای علم آموزی و اطلاع رسانی دقیق از نیازهای آموزشی دانست.

این جشنواره روز جمعه هفتم خرداد ساعت 9.30 صبح در تالار شهروند شهر اصفهان برگزار می شود. 



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.