سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

حمایت از خانواده 350 مددجوی زندان های استان

350 خانواده زندانی درشهرستان کرمان به صورت دائم تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به مناسبت پنجم خرداد روز نسیم مهر و حمایت از خانواده های زندانیامروز مراسمی با حضور جمعی از زندانیان و خانواده های آنها در اداره کل زندان ها برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل زندان های استان کرمان گفت : کمک های مردمی، عامل مهمی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به خانواده های محروم مددجویان زندان هاست.

علی ولی نیا افزود: وقتی سرپرست خانواده وارد زندان می شود خانواده دچار مشکلات مالی ، اقتصادی و گاهی اوقات فرهنگی می شوند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان اصلی خانواده ها هستند خاطر نشان کرد: با زندانی شدن سرپرست خانواده مشکلات بر دوش خانواده است .

وی تأکید کرد : در این راستا همت مسئولان و خیرین می تواند پشتوانه این خانواده باشد .
همچنین در این مراسم مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان کرمان گفت: انجمن حمایت زندانیان استان کرمان، خانواده 350 مددجوی زندان های استان کرمان را زیر پوشش دارد.
اکبر افضلی افزود: خیران استان کرمان هم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب30112095981نزد بانک رسالت به نام انجمن حمایت زندانها واریز کنند.
وی خاطر نشان کرد : این انجمن برای تأمین هزینه های تحصیلی، درمانی، بهداشتی و ورزشی مددجویان زندان ها و خانواده آنها کمک های شایانی می کند
افضلی از خیران خواست در راستای کمک به خانواده های نیازمند زندانیان همواره یار و یاور انجمن حمایت زندانیان باشند.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.