جانشين فرمانده انتظامی استان از كشف 285 كيلو و 130 گرم ترياك در عمليات مشترك پليس كرمان و يزد خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ناصر فرشيد افزود: مأ موران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هاي كهنوجو فارياب به همراه پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد در يك هم افزايي اطلاعاتي از عبور يك محموله سنگين مواد مخدر آگاه شدند.

وی خاطر نشان کرد : از اين رو عصر روز گذشته مأموران، اشراف اطلاعاتي خود را افزايش دادند و دريافتند كه قاچاقچيان، موادمخدر را از استان های شرقی بارگيری و به جنوب كرمان انتقال داده اند و قصد دارند آن را به سمت پايتخت بارگيری كنند.

جانشين فرمانده انتظامی استان كرمان گفت : كنترل محور های مواصلاتی در دستور كار قرار گرفت و پليس به يك دستگاه پژو پارس مشكوك شد و آن را متوقف كرد.

وی افزود:پس از متوقف كردن پژو پارس در سه راه زهپليس با استفاده از شگردهای خاص به اين نتيجه رسيد كه سرنشينان اين خودرو نقش اسكورت مواد را دارند، از اين رو پس از ورود يك دستگاه كاميون بنز ماموران آن را نيز متوقف كردند.

سرهنگ فرشيد اظهارداشت : پس از انتقال كاميون حامل هندوانه به پاركينگ مأموران در بازرسی از آن توانستند 285 كيلو و 130 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه جاساز شده بود را كشف كنند.

وی تعداد قاچاقچيان دستگير شده در اين عمليات را سه نفر عنوان کردو گفت: مأموران دو دستگاه خودرو را نيز توقيف كردند و به همراه مواد كشف شده به مراجع قانونی تحويل دادند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مواد مخدر ، پلیس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.