سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

آموزش و پرورش دهلران صحنه ی اعتراض مردمی

تجمع اعتراض آمیز مردم و فرهنگیان دهلرانی به تودیع مدیر آموزش و پرورش دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ازساعات اولیه صبح امروز تعدادی از مردم و فرهنگیان این شهرستان دراعتراض به تودیع مدیر آموزش و پرورش این شهرستان درمحل این اداره تجمع کرده و خواستار لغو این حکم ازسوی مدیرکل آموزش و پرورش استان شدند.
براساس شنیده معترضین به این حکم معتقدند اکنون که دانش آموزان و فزندانشان  دروسط فصل امتحانات قرار دارند ، این تغییرمدیریت بر روند برگزاری امتحانات تأثیرمنفی خواهد داشت.
شنیده ها حاکیست "عبدالکرم محمدی" مدیر تودیع شده ی آموزش وپرورش دهلران پیش از این بعنوان مدیردفتر نماینده ی پیشین مردم در مجلس بوده و با راه نیافتن مجدد این نماینده به مجلس ، بلافاصله ازسمتش عزل گردیده است.
این درحالیست که گفته میشود:  روز گذشته همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در مرکز استان برگزار شده وبا وجود حضور" محمدی " دراین همایش درکنار مدیرکل مطبوع ، سخنی مبنی برتودیع به میان نیامده و به یکباره این امر صبح امروز بدون اطلاع قبلی صورت گرفته است.
به همین منظور یکی از معاونین مدیرکل آموزش و پرورش  استان که حامل حکم تودیع و معارفه ی مدیران آموزش و پرورش دهلران بود بهمراه نماینده ی فرماندار دهلران درمیان تجمع کنندگان حاضر شده وبا ابراز سخنرانی درصدد دعوت انها به تمکین از موضوع شدند.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.