سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

نیاز جدی اصفهان به نوسازی مدارس

استان اصفهان نیاز به تخریب و نوسازی 18 هزار کلاس درس دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در استان اصفهان 8 هزار کلاس نیاز به تخریب و 10 هزار کلاس درس نیاز به مقاو‌م‌سازی دارند و در حالیکه 40 منطقه تحت حمایت سازمان نوسازی مدارس هستند، مجموع اعتبارات آموزش و پرورش استان تنها برای 10 هزار مترمربع زیربنا معادل 10 مدرسه 10 کلاسه کفایت می‌کند.

محمدحسین سجاد با اشاره افزایش 167 درصدی تخصیص منابع در سه سال دولت یازدهم افزود: این امر نشانه حرکت دولت به سمت تقویت بخش عمرانی و نوسازی مدارس است اما با وجود این حجم اعتبارات، گره از مشکلات عمرانی آموزش و پرورش باز نمی‌شود.

وی اظهار داشت: افزایش تمرکز مهاجرین در مناطق حاشیه‌ای شهرستان‌های خمینی‌شهر، فلاورجان، برخوار و نجف‌آباد سبب شده بخش عمده‌ای از اعتبارات نوسازی استان را به صورت مجزا به مناطق مهاجرنشین و پدیده جمعیتی مهاجرت اختصاص دهیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با تاکید بر حل مشکلات نوسازی و بازسازی مدارس شهرستان خمینی‌شهر بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا قبل شروع سال تحصیلی چند پروژه نیمه‌کاره را در شهرستان خمینی‌شهر از جمله مدارس رابعه، عماد سیادت، شریف اصغرآباد را تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شهرستان دهیم .




انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.