سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

واگذاری 370میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان ملکشاهی

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی از واگذاری 370 میلیون تومان تسهیلات اقتصادمقاومتی به متقاضیان در شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛فلاح غلامی گفت: سال گذشته 3 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌ های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملکشاهی اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار برای راه‌ اندازی و اجرای طرح‌ های اقتصادی کوچک و زودبازده در سطح شهرستان ملکشاهی اختصاص یافت که توانستیم با این امر زمینه اشتغال تعدادی از افراد را در این واحدها فراهم کرده و مشکلات موجود در این زمینه در شهرستان به ویژه در مناطق روستایی کاهش دهیم.

غلامی افزود: با توجه به این منبع مالی اشاره شده حدود 33 نفر از این وام بهره مند شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی با اشاره به عمده تسهیلات اختصاص یافته برای اجرای طرح‌ های مختلف در شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: 11 طرح پرورش مرغ بومی و بلدر چین با اعتبار 820 میلیون ریال، 5 طرح زنبورداری با اعتبار 550 میلیون ریال، 10 طرح صنایع تبدیلی با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال، 2 طرح باغداری با اعتبار 200 میلیون ریال و 6 طرح دامداری سبک چند قلو زا با اعتبار 1 میلیارد و 30 میلیون ریال از جمله مواردی بوده که در این زمینه‌ ها تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 3 میلیارد 830 میلیون ریال تسهیلات در بخش محرومیت زدایی اعطا شد، افزود: در قالب این تسهیلات 151 چشمه حمام و سرویس بهداشتی، 2 باب واحد مسکونی و 6 مسجد و غسالخانه در نقاط مختلف شهرستان ملکشاهی مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در پایان گفت: باید تلاش ها در این زمینه بیش از پیش به سمت تعریف عرصه های جدید اقتصاد مقاومتی و کارهای جهادی در حوزه های علمی ،کشاورزی و تولیدی سوق داده شود.
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.