سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تشییع پیکر جانباز شهید اسماعیل طرفی در شوش

پیکر پاک و مطهر جانباز شهید سردار اسماعیل شهابی طرفی در شوش تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛  اقشار مختلف مردم شهید پرور شوش پیکر این رزمنده دوران دفاع مقدس را از مسجد جامع این شهر تا حرم حضرت دانیال(ع) تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این آیین از شهید اسماعیل شهابی طرفی به عنوان الگوی صبر، ایستادگی و مقاومت یاد کرد و گفت:ملت ایران ادامه دهنده راه شهیدان است و این راه پر افتخار را با هیچ چیز عوض نخواهد کرد.

آیت الله محسن حیدری عهد ملت ایران با شهدا را عهدی استوار و ابدی توصیف کرد و افزود:ملت ایران تا آخرین قطره خون پای آرمان های الهی اسلام ناب محمدی(ص) ایستاده است.

وی ادامه داد: ملت ایران تا ابد بر پیمان خود با ولایت استوار است و این راه را تا رسیدن به آرمان های بلند امام راحل(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی ادامه می دهد.

در این آیین که با حضور مدیر کل بنیاد شهید خوزستان، معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شوش و جمعی از همرزمان این شهید برگزار شد پیام تسلیت محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش قرائت شد.

سردارشهید اسماعیل شهابی طرفی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در سال 1367 در عملیات کربلای 5 در شلمچه قطع نخاع شد.

این جانباز سرافراز پس از 27 سال تحمل درد و رنج ناشی از ضایعه نخاعی 31 اردیبهشت ماه در بیمارستان مهر اهواز به یاران شهیدش پیوست.

مراسم وداع با شهید شهابی طرفی یکشنبه شب در حرم دانیال نبی برگزار شد.

مجلس بزرگداشت شهید اسماعیل شهابی طرفی پس از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر وی در مصلای جمعه شوش برگزار شد.



انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.