سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

معدوم سازی مواد غذایی ، فاسد و تقلبی در گناباد + تصاویر

بیش از دو هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و تقلبی کشف شده، پس از طی مراحل قانونی در دو نوبت معدوم گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: در راستای بازدید گروه، مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشت این دانشگاه از مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی، طی هفته گذشته مقدار 2728 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، فاسد و تقلبی شامل انواع خشکبار، لبنیات و نوشیدنی کشف و پس از طی مراحل قانونی در دو نوبت با حضور نمایندگان ادارات زیربط از جمله تعزیرات حکومتی شهرستان معدوم گردید.

علی عالمی از دقت نظر و حسن کار کلیه بازرسان بهداشت محیط که در تمام لحظات و شرایط جهت پیشبرد اهداف نظام سلامت، حفظ و ایجاد امنیت غذایی برای آحاد جامعه تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

وی از همه متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تقاضا کرد تا از خرید و عرضه مواد غذایی فاقد مشخصات بهداشتی خودداری کرده و نسبت به رعایت شرایط دمای نگهداری مواد غذایی خود اهتمام لازم را داشته باشند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گناباد از عموم مردم درخواست کرد تا ضمن همکاری، موارد عدم انطباق و یا مشاهده تخلفات بهداشتی در واحدهای صنفی را به منظور پیگیری رفع نقص با شماره تلفن 57220986 به واحد مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشت اطلاع دهند.

انتهای پیام/س - س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.