سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر تصمیمی کادر فنی بگیرد تبعیت می کنم

اخلاقی:دوبنده تیم ملی متعلق به بهترین هاست

فرنگی کار وزن 85 کیلو گرم تیم ملی کشتی گفت:حضور در المپیک منوط به تصمیم و نظر کادر فنی است که هر چه باشد به آن احترام می گذارم.

حبیب اله اخلاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:رقابت های جام جهانی امسال شاید تا اندازه ای در سطحی پائین تر نسبت به سال گذشته برگزار شد اما موفقیت تیم ملی در این مسابقات کمک بسیاری در ایجاد انگیزه و روحیه تیمی برای حضور در میدان بزرگ المپیک داشت.
وی تصریح کرد:به هر حال طبیعی است که تیم ها برای حضور در المپیک برنامه ریزی دارند و ما هم می دانستیم در جام جهانی از نفرات اصلی خود استفاده نخواهند کرد اما با توجه به این که میزبان رقابت ها بودیم باید با همه توان برای قهرمانی پا به میدان می گذاشتیم که خوشبختانه به لطف خدا و حمایت های پر شور مردم خوب شیراز به هدفمان رسیدیم.
اخلاقی درباره کشتی های خودش در این رقابت ها نیز گفت:در این رقابت ها دوکشتی مقابل حریفان اوکراینی و روس گرفتم که با پیروزی همراه بود و زمانی که عملکردم را از مربیان جویا شدم آنها رضایت داشتند اما اعتقاد دارم اگر صد در صد آماده باشم خیلی بهتر هم می توانم مبارزه کنم.
دارنده دو مدال برنز جهان درباره این که کادر فنی تمایل بیشتری دارد تا دوبنده تیم ملی را در المپیک به او بسپارد گفت:من فکر نمی کنم این طور باشد کشتی ورزشی است که باید روی تشک ثابت کنی از حریف برتری داری به طور حتم اگر کشتی گیری توانمندی لازم را نداشته باشد هیچ وقت کادر فنی روی آن سرمایه گذاری نخواهد کرد.دوبنده تیم ملی متلعق به کسی است که از همه برتر باشد اما در نهایت هر تصمیمی مربیان تیم ملی بگیرند تبعیت خواهم کرد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.