فرنگی کار وزن 130 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی گفت:مربیان از عملکردی که در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی داشتم ابراز رضایت کردند.

بشیر باباجانزاده در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:پس از رقابت های گزینشی قزاقستان که متأسفانه نتوانستم سهمیه المپیک را کسب کنم عزمم را جزم کردم تا  در رقابت های پیش رو جبران کنم.مسابقات جام جهانی فرصتی را فراهم آورد تا باردیگر به کشتی برگردم.
باباجانزاده ادامه داد:کار فنی به من اعتماد کرد و باید جواب اعتماد آنها را به خوبی پاسخ می دادم که به لطف خدا در جام جهانی این مهم محقق شد و تلاش می کنم در ادامه نیز بتوانم همین روند رو به جلو را تکرار کنم.
وی درباره این که چقدر به المپیک فکر می کند گفت:با تمام احترامی که برای حریفان قائل هستم باید عرض کنم تمام هدفم المپیک است و برای رسیدن به این خواسته از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود اما در نهایت برای هر کشتی گیری که نماینده سنگین وزن ایران در بازی های المپیک باشد آرزوی بهترین مدال را دارم.
دارنده مدال برنز جهان در خاتمه خاطرنشان کرد:قهرمانی در مسابقات جام جهانی را به همه دوستداران کشتی به خصوص شیرازی ها که در دو هفته ای که میهمان آنها بودم سنگ تمام گذاشتند تبریک می گویم و امیدوارم این موفقیت ها در المپیک نیز ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار