سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

ادای دین به شهدای غواص

شهدای غواص را دارای اهمیتی خاص هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ کارگردان نمایش دریادلان گفت: جایگاه شهیدان غواص که مظلومانه به شهادت رسیدند بسیار بالاست و به اعتقاد من این شهدا دو بار به ملت ایران کمک کردند یک بار طی عملیات کربلای چهار و بار دیگر در زمان تشییع پیکرشان که در پایتخت وحدت و همبستگی را میان مردم ایجاد کردند.

امیرحسین شفیعی با بیان اینکه در نمایش دریادلان از بدن بازیگران به عنوان ابزاری برای هنر استفاده شده تا بتوان کاری خلاقانه  اجرا کرد، افزود: این اقدام با این اعتقادی که درباره لزوم مقابله با جنگ نرم وجود داشت انجام شد، چرا که جدا کردن مردم از جلوی تلویزیون ها و سوق دادن آنها به سمت سالن های مسئولیت سنگینی است که باید از خلاقیت بسیاری برای دستیابی به این منظور استفاده شود.

وی  با بیان اینکه اعتقاد دارم که برای پیشرفت و اعتلای دفاع مقدس نباید شعار داد، نمایش بخش های واقعی زندگی شهیدان را تنها راه نیل به این هدف دانست.

کارگردان نمایش دریادلان بر لزوم ساخت آثار خلاقانه در حوزه دفاع مقدس  تاکید کرد و افزود: اگر هدف ساخت کارهایی با مضمون دفاع مقدس و یا سایر کارهای ارزشی است ، آثار باید آنقدر با خلاقیت طراحی و اجرا شوند که بتوانند مخاطب را لحظه ای به فکر وا داشته و آن ها را به  آن روزها ببرند .

نمایش دریادلان تئاتری با موضوع شهدای غواص به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین شفیعی است که از آغاز جشنواره تا یکم خردادماه جاری هر شب ساعت ۲۲ در استخر هتل کاروانسرای آبادان اجرا می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.