سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

لزوم برگزاری پرشور برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام(ره)

باید به دنبال آن باشیم که برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام(ره) پرشورتر از سال‌گذشته برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرپرست استانداری خوزستان گفت: در طول سال درگیر مناسبت‌های مختلفی هستیم که بخشی از آن‌ها اعیاد و بخش دیگری از رویدادهایی است که در طول تاریخ رخ داده و به همین جهت باید برای پاسداشت این رویدادها برنامه داشته باشیم.

فرج‌الله خبیر افزود: دستگاه‌های مختلف و مردم به طور طبیعی به این مسئله توجه کافی دارند؛ روزهای 14 و 15 خرداد که دو رویداد مهم ارتحال امام(ره) و قیام مردم در سال 42 بود، به عنوان ایستادگی در مقابل طاغوت در تاریخ ثبت شده است.

خبیر عنوان کرد: امیدواریم تمام دستگاه‌ها حداکثر تلاش خود را برای برگزاری شایسته برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام(ره) انجام دهند. عدم حضور برخی دستگاه‌ها در این جلسات باید پیگیری و مشخص شود که علت چیست.

سرپرست استانداری خوزستان با بیان این‌که امسال از استان 5 هزار نفر به مرقد امام راحل(ره) اعزام خواهند شد، تصریح کرد: به تمام دهیاران نیز ابلاغ می‌شود که برنامه‌های برگزاری بزرگداشت ارتحال امام(ره) و پذیرایی از زوار را در روستاها نیز برگزار کنند. تمام تمهیدات، هماهنگی‌ها و اقدامات برای اعزام زوار از استان به مرقد امام(ره) انجام شده و مشکل خاصی در اعزام زائران نخواهیم داشت.

انتهاي پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.