سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید موضوع رد صلاحیت‌ها در قانون جامع انتخابات حل شود / لاریجانی از بی‌اخلاقی‌ها بی‌خبر است

منتخب مردم تهران گفت: یکی از دستور کارهای مهم مجلس تدوین قانون جامع انتخابات است و باید برخی مسائل مثل رد صلاحیت‌ها حل شود.

محمود صادقی منتخب مردم تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رفتار برخی اصولگرایان «لیست امید» را موجب ناهماهنگی خواند و اظهار داشت: رفتاری که برخی از دوستان در جلسه‌های پیش داشتند، به گونه‌ای بود که تعامل مدنظر ما را خدشه‌دار کرد.

وی ادامه داد: نظر آقای عارف و فراکسیون این است که با شفافیت و روند دموکراتیک پیش برویم و حتی اگر فرد دیگری برای ریاست فراکسیون امید نامزد ریاست باشد، عارف با ایشان رقابت خواهند کرد.
 
وی با اشاره به برخی رفتارها از سوی اصولگرایان، تصریح کرد: هنگامی‌که روز یکشنبه برخی مباحث را به آقای لاریجانی منتقل کردم، ایشان چندین‌بار سوگند جلاله یاد کرد که از این رفتار‌ها بی‌خبر بوده است و به ما حق داد که از این رفتار‌ها ناراحت باشیم.
 
منتخب مردم تهران گفت: آقای لاریجانی با اشاره به تلاشی که برای پرهیز دادن آیت‌الله محقق داماد از انجام سخنرانی در جلسه «فراکسیون امید» انجام گرفته‌ بود، گفتند که به شما حق می‌دهیم که از این مسئله ناراحت باشید، اما سوگند به خدا که از این موضوع بی‌خبرم بودم.

صادقی  اظهار کرد: هدف من از ورود به مجلس مقابله با فساد بود و معتقدم مجلسی که با سازوکارهای مبهم شکل بگیرد، چطور می‌تواند با فساد مبارزه کند. در واقع آن‌چه جدیت بنده را در تلاش برای همکاری با عارف و مجموعه اصلاح‌طلبان بیش از پیش برمی‌انگیزد، این است که وضعیت به گونه‌ای پیش رفته که جدال ما با رقیب به جدال میان اخلاق و غیراخلاقی تبدیل شده است.
 
وی درباره ساختار انتخابات ایران گفت: با توجه به سخنران مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان نیاز قانون به اصلاح را بیان کردند و در عالی‌ترین سطوح نظام به اصلاح قانون انتخابات اذعان شده است.
 
صادقی افزود: فکر می‌کنم یکی از دستور کارهای مهم مجلس تدوین قانون جامع انتخابات است و به خصوص با توجه به تجربه عملی باید برخی مسائل مثل رد صلاحیت‌ها حل شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.