نماینده زابل معتقد است کمیسیون امنیت ملی مجلس باید در پایان کار مجلس نهم گزارشی از عملکرد خود در راستای برجام به مجلس ارائه دهد.

سید باقر حسینی نماینده مردم زابل و زهک در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ضرورت دارد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جدای از گزارش شش ماهه نظارت بر برجام، در پایان کار مجلس نهم گزارشی از عملکرد خود درباره برجام به صحن مجلس ارائه دهد.

وی افزود: گزارش برجامی کمیسیون امنیت در طی فعالیت خود در مجلس نهم می‌تواند امری مطلوب تلقی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تاکید بر  پیشنهاد فوق، بیان داشت: گزارش نحوه بررسی و عملکرد برجام در پایان کار مجلس نهم به نوعی گویای این است که کمیسیون امنیت ملی مجلس چه فعالیت‌هایی در راستای توافق هسته‌ای داشته است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه حرف و حدیث‌ها نسبت به بررسی برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در برخی مقاطع به چشم خورد نیاز است این کمیسیون با تهیه گزارشی نسبت به اقدامات خود در دوره نهم مجلس شفاف‌سازی کند.

نماینده مردم زابل در پایان خاطرنشان کرد: بنده تلاش می‌کنم پیشنهاد این موضوع را در جلسات پایانی کمیسیون امنیت مطرح کنم تا در روزهای پایانی مجلس این گزارش در صحن قرائت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار