سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کاهش قیمت گیلاس از هفته آینده

با ورود گیلاس به بازار قیمت آن در هفته‌ آینده کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اتحادیه میوه و تره‌ بار شهرستان ساری گفت: قیمت گیلاس در بازار 20 تا 25 هزار تومان است و با ورود گیلاس به بازار قیمت آن در هفته‌ آینده کاهش می یابد.

امیرحسین فخرآوران افزود: در حال حاضر با افزایش قیمت موز در بازار مواجه هستیم که دلیل آن بالا رفتن تقاضا و برگزاری مراسم است که بعد از این ایام به قیمت قبلی برمی‌گردد.

وی گفت: در حال حاضر قیمت آلوچه شهریاری 5 هزار، آلوچه محلی هزار، سیب سفید و قرمز 2 هزار و 500، لیموترش ‌هزار و 500، خربزه، طالبی، گوجه، سیب‌زمینی، بادمجان هزار، کرفس و خیار محلی ‌هزار و 200، هویج هزار و 500، کاهو، کلم قرمز و سفید 700، هندوانه 600، زردآلو 6 تا 7 هزار، موز 5 هزار و 300، کیوی 2 هزار و 500 و هلو 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان است.

وی افزود: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به ‌صورت جدی برخورد می ‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌ بار شهرستان ساری گفت: با آغاز فصل برداشت هلو و شلیل در مازندران و به ‌منظور تسهیل و حمایت از باغداران، میدان میوه‌ و تره‌بار مرکز مازندران از فردا تا پایان فصل برداشت این محصول باز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، کاهش ، قیمت ، گیلاس ، میوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.