سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رییس جمهور در گلستان ؛

بهبود روابط بین‌المللی یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی

معاون رییس جمهور بهبود روابط بین‌المللی را یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی خواند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدباقر نوبخت امروز در جلسه شورای اداری گلستان در منطقه مرزی اینچه برون گفت : باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ملی استفاده کنیم، اینکه به دنبال بهبود روابط بین‌المللی هستیم یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی است اما عده‌ای با نگاه تردید آن‌ را انحراف می‌دانند.

وی افزود: مسئولان کشورهای خارجی برای دید و بازدید به ایران نمی‌آیند بلکه می‌آیند تا مناسبات برقرار کنند و برقراری مناسبات با توجه به شرایط گذشته کشور آسان نیست.

معاون رئیس جمهور گفت: هم اکنون 41 طرح با سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی  3 میلیارد و 418 میلیون دلار در ایران انجام شده است.

دکتر نوبخت تصریح کرد: در 3 سال گذشته هم همه  همت دولت این بود که زنجیر ظالمانه تحریم را از پای اقتصاد ملی باز کند و  نخستین مطالبه همه از برگزیدگان دولت یازدهم بود حضور در رقابت‌های منطقه‌ای بود.

نوبخت گفت: این زنجیرها با اعتماد ملی، رهبری داهیانه و درست و همکاری قوای مختلف برداشته شد و توانستیم برجام را به فرجام برسانیم.

وی افزود: این یک موفقیت ملی بود اگر چه شاید برخی انتظار داشته باشند که برجام همه مشکلات را برطرف کند اما ماموریت برجام در زمینه هسته‌ای و رفع تحریم‌ها در این بخش بود که مردان مذاکره‌کننده ما موفق شدند و برجام را شورای امنیت ملی، مجلس و مقام معظم رهبری تائید کردند.

معاون رئیس جمهور گفت: این شرط لازم برای توسعه بود تولید ملی یک هدف مشترک مورد توجه است که افزایش پیدا کند و زمینه افزایش نیز مشارکت ملی است تا رفاه کشور حاصل شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای شرکت در مراسم آغاز ساخت بندر خشک و حضور در مراسم پانزدهمین سالگردنمایندگان فقید گلستان به گرگان سفر کرده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.