سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

دیدار حمیده زرآبادی با نماینده ولی فقیه

نماینده ولی‌فقیه در استان: منتخبان استان با صداقت در مسیرخدمت به مردم و اهداف والای نظام و رهبری قرار بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار با حمیده زرآبادی، منتخب مردم استان قزوین گفت :اگر شما در خدمت جناح و حزب خاصی قرار گرفتید، دیگر نمی‌توانید نماینده همه مردم باشید اما اگر مؤمن و متعهد باشید، نماینده همه مردم خواهید بود.

وی ادامه داد: امروز ممکن است کسی از شما گلایه نکند که چرا فلانی از شما حمایت کرد و شما نیز گلایه نکنید که چرا فلانی از شما حمایت نکرد اما الان آن چیزی که مردم استان به آن نیازمند هستند یک نماینده مجلس است که عنوانش هم نماینده مردم باشد.

امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه  اگر نماینده دین و نظام باشید از  شما حمایت خواهم کرد گفت :  خیلی جاها ما می‌توانیم به شما کمک کنیم و دیگران توانایی حمایت از شما را نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد :  اگر می‌خواهید نماینده مردم باشید باید با شجاعت، شهامت و جدیت در مقابل همه کسانی که می‌خواهند از شما سوء استفاده کنند بایستید.

وی  تأکید کرد: شما وقتی نماینده مجلس شده‌اید نه تنها نماینده مخالفان بلکه نماینده مجلس شورای اسلامی و نماینده سایر مناطق کشور هم هستید و با این بار مسئولیتی روبرو خواهید شد.

وی گفت: مهم این است که در این مسیر عامل خودتان باشید نه نماینده شخص خاصی. اگر مردم ببینند شما خودتان هستید یک استان پشت سر شما هستند اما اگر مردم ببینند شما عامل این و آن هستید خیلی زود از اذهان عمومی حذف و کنار گذاشته می‌شوید.

 حمیده زرآبادی، منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت :  با دو اصل به این عرصه وارد شدم. یکی از آن‌ها این است که «هر که به خدا توکل کند، خدا او را کافی است» و دیگری این‌که «از شکیبایی و نماز مدد بجویم» و از خدا می‌خواهم تا پایان این چهار سال و انتهای این مسیر این دو را با خود به همراه داشته باشم.

انتهای پیام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.