سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

10 درصد از خدمات آب و فاضلاب کشور در استان اصفهان ارائه می‌شود

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد آبفای اصفهان گفت: 10 درصد از خدمات آب و فاضلاب کشور در استان اصفهان ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محسن صالح در دومین نشست همکاری‌های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن که در تالار اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد اظهار داشت: مقدار خدمات ارائه شده در حوزه آب توسط آبفای استان اصفهان نسبت به کل کشور 7 درصد و حوزه فاضلاب 12 درصد است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد آبفای اصفهان مجموع مقدار خدمات ارائه توسط این شرکت نسبت به کل کشور را 10 درصد عنوان کرد و بیان داشت: ظرفیت صنعتی بالا، وجود نیروهای متخصص، قدمت و تجربه بالای شرکت آبفای استان اصفهان، و حمایت تضمینی دولت از سرمایه‌گذاران در این حوزه از جمله فرصت‌های موجود هستند.

وی در ادامه به چالش‌های استان اصفهان در زمینه آب و فاضلاب پرداخت و تصریح کرد: منابع محدود آبی، عدم استفاده از فنّاوری و روش‌های جدید در خدمات، فرسودگی تأسیسات در بخش فاضلاب، کمبود آموزش لازم برای نیروی انسانی و بهره‌برداری‌های غیرمکانیزه از جمله چالش‌هایی است که فرصت را برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی فراهم کرده است .



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.