سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

اجرای 90 برنامه شاخص برای برگزاری مراسم ارتحال امام و قیام پانزده خرداد در گیلان

نشست شورای هماهنگی برگزاری بیست و هفتمین سالروز ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در این نشست در خصوص اجرای 90 برنامه شاخص در سراسر گیلان با مشارکت همه دستگاه ها و نهاد های عضو این ستاد تصمیم گیری شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد گفت: برنامه ریزی های لازم برای برپایی باشکوه  این مراسم در نشست های مختلف انجام شده است .
حجت السلام والمسلمین اشجری افزود: نخستین برنامه شاخص استان همزمان با 14 خرداد ماه ساعت 10صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در مصلی رشت برگزار می شود .
وی خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت قیام 15 خرداد، بعد از نماز مغرب و عشاء پانزدهم خرداد ماه مراسمی با سخنرانی آیت الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) مزار شهدای گمنام رشت نیز برگزار  می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اعزام کاروان پیاده و سواره به مرقد امام راحل را از برنامه های شاخص دیگر در این زمینه اعلام کرد .  
وی همچنین افزود: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله احسان بخش نیز ساعت 10 صبح 13 خرداد در مصلی رشت برگزار می شود.
در ادامه مراسم هر یک از شرکت کنندگان پیشنهادهای خود  را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل و قیام 15 خرداد ارائه کردند.


انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.