سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

دعوت از ۲۰۰ خانواده شهید برای حضور در یادواره شهدای عشایر

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان گفت: یادواره سردار شهید مدهنی و ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به‌صورت مشترک و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و سازمان بسیج عشایری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ علی‌حسین پازدار در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان به‌مناسبت برگزاری یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، گفت: یادواره سردار شهید مدهنی و ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به‌صورت مشترک و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و سازمان بسیج عشایری برگزار می‌شود.
 
وی با بیان این‌که اجرای این یادواره در راستای منویات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، است، عنوان کرد: هدف از برگزاری این‌گونه یادواره‌ها انتقال هنرمندانه فرهنگ حهاد و شهادت و تقویت روحیه دفاع همه‌جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به این‌که این یادواره با به‌کارگیری همه امکانات سازمانی و همکاری همه دستگاه‌های استانی و برخی از سازمان‌های کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: ۲۲ استان عشایرنشین داریم که برای برگزاری این یادواره از ۲۰۰ خانواده از شهدای عشایر کشور دعوت شده است.
 
وی ادامه داد: عشایر استان‌های عشایرنشین، مسئولان کشوری و لشگری و مسئولان استانی، بسیجیان و پیشکسوتان در این یادواره، که به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پادگان امام حسین(ع) خرم‌آباد برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
 
پازدار با اشاره به این‌که هماهنگی‌ها برای برگزاری این یادواره از یک سال پیش کلید خورده است، عنوان کرد: در این راستای ۱۵ کمیته تخصصی برای اجرای هرچه بهتر این یادواره تشکیل شده است.
 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پایان اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که دو هزار ۵۰۰ نفر در یادواره سهید مدهنی و ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور شرکت کنند.
انتهای پیام/ا
برچسب ها: دعوت ، خانواده ، شهید ، عشایر ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.