سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

سبک زندگی اسلامی یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار گفت: سبک زندگی اسلامی یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی‌میرزا دریایی گفت: ما باید تا آنجایی که می‌شود از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کنیم تا تولیدات در کشور رونق پیدا کند.


وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مایه سربلندی وحفظ ایران اسلامی است.

دریایی افزود: ما باید اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرایی کنیم و نشان دهیم که ما می‌توانیم بدون تکیه بر بیگانگان کشوری مستقل داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه ما منابع زیادی در کشور داریم و نباید دست خود را به سوی بیگانگان دراز کنیم، گفت: ما ظرفیت‌های زیادی برای تولید داریم.

وی ادامه داد: هر هموطنی که بتواند گره کوچکی از این کشور باز کند با تولید و پرورش دام و ... مشت محکمی به دهان بیگانگان زده است.

دریایی با بیان اینکه ما باید باورکنیم که می‌توانیم روی پای خود بایستیم، ابراز داشت: راه دیگر اقتصاد مقاومتی داشتن سبک زنگی اسلامی است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: ما باید تا آنجایی که می‌شود از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کنیم تا تولیدات در کشور رونق پیدا کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه ما همه چیز داریم وهیچ وابستگی و نیازی به بیگانگان نداریم، یادآور شد: باید برای راه‌اندازی چرخ تولید به تولیدکنندگان وام‌های بلند مدت و با سود کم پرداخت شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.