سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

مبارزه با مواد مخدر از برنامه های محوری استان در سال جاری

استاندار آذربایجان غربی مبارزه با مواد مخدر را از برنامه های محوری استان درسال جاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سعادت در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که با حضورفرمانداران واعضای این شورا ترتیب یافت گفت: ضروری است در راستای ریشه کنی معضل اعتیاد ،با برنامه ریزی ومدیریت امکانات دستگاههای اجرایی و تامین اعتبارات و الزامات مورد نیاز گام های اساسی برداشته شود.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی وتوسعه فضاهای ویژه جمع اوری و نگهداری معتادین متجاهر که زمینه بروز سایر جرایم وآسیبهای اجتماعی را فراهم می کنند افزود: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر واستفاده از ظرفیتهای سازمانهای مردمی در این زمینه ضرورت دارد .

استاندار آذربایجانغربی برارائه تسهیلات به متقاضیان فعالیت در عرصه درمان ونگهداری معتادین تاکید کرد وافزود:بایدبا شناسایی افراد معتاد شاغل در مراکز اداری-صنعتی-تولیدی و خدماتی از طریق پرداخت هزینه درمان و حقوق برای درمان آنها و پاکسازی این اماکن اقدام شود.

سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان ودبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در این جلسه با اشاره به اجرایی شدن84مصوبه از95مصوبه این شورا در سال گذشته افزود :در این مدت 12 تن و 510کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 5515 نفر قاچاقچی وتوزیع کننده دستگیر شدند.

در پایان جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ازمسئولان برتردر حوزه مبارزه با مواد مخد راستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.