سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم

مربی قمی برای هدایت تیم ملی کاراته چین امشب تهران را به مقصد پکن ترک می کند

سرمربی جدیدتیم ملی کاراته چین گفت: هدف چینی ها حضوری موفق در المپیک است و اگر وضعیت المپیکی شدن این رشته مشخص شود حمایت ویژه ای از کاراته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مجید عبدالحسینی مربی قمی برای هدایت تیم ملی کاراته چین امشب تهران را به مقصد پکن ترک می کند.

سرمربی جدیدتیم ملی کاراته چین گفت: هدف چینی ها حضوری موفق در المپیک است و اگر وضعیت المپیکی شدن این رشته مشخص شود حمایت ویژه ای از کاراته خواهد شد.

مجید عبدالحسینی با بیان مطلب فوق گفت: پیش از این دو سال هدایت تیم ملی کویت را برعهده داشته و به خوبی با وضعیت کار با تیم های سایر کشورها آشنا هستم. البته در چین به دلیل پتانسیل بالا و تعداد زیاد کاراته کاها کار سخت از کویت است.

وی افزود: صحبت های مقدماتی ما برای هدایت تیم ملی چین در مسابقات شرق آسیاست و به احتمال زیاد تا مسابقات جهانی اتریش ادامه خواهد داشت. در این مدت هم وضعیت المپیکی شدن کاراته مشخص خواهد شد و می توانیم در مورد نحوه ادامه همکاری صحبت کنیم.

این مربی کاراته با بیان اینکه در صورت المپیکی شدن کاراته شرایط متفاوت خواهد بود اظهار داشت: چینی ها نگاه ویژه به المپیک ها دارند و اگر این رشته وارد بازیهای المپیک شود بدون شک با حمایت همه جانبه مواجه خواهد شد و من هم وظیفه سخت تری پیش رو خواهم داشت. باید منتظر بمانیم تا تصمیم IOC در این خصوص اعلام شود.

عبدالحسینی در پایان گفت: برای کمک به پیشرفت کاراته در چین و به نمایندگی از تمامی مربیان ایرانی راهی این کشور می شوم. از همه پیشکسوتان و مربیان کاراته کشور هم رخصت گرفته و امیدوارم بتوانم کار خود خود را بهترین شکل انجام دهم.



برچسب ها: کاراته ، قم ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.