سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده مسکوت ماندن فعالیت انجمن جراحان عمومی/ چرا کسی پاسخگو نیست؟

بنا به دلایلی که هنوز نامشخص است ، انجمن جراحان عمومی از ادامه فعالیت ساقط شده است و تمام مسئولان ذیربط ازپاسخگویی امتناع می ورزند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از پیچیدن زمزمه های ممنوع فعالیت شدن انجمن جراحان عمومی دلیل این امر را از دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی جویا شدیم.

دکتر علیرضا استقامتی دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نامه ارسالی مبنی بر ممنوعیت فعالیت انجمن جراحان عمومی گفت: نامه ارسالی رسمی است و به انجمن جراحان عمومی ارسال شده است.

وی از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرد.


این در حالی است که بهزاد رحمانی رییس انجمن جراحان عمومی با وجود امتناع از مصاحبه در صفحه اینستاگرام خود دلایل ممنوع فعالیت شدن این انجمن را این چنین گفته است: گروهی از همکاران متخصص پوست با تجویز کرم‌ها و استفاده از دستگاه‌های مختلف پیکر تراشی؟؟!! و سوزن زدن به جاهای مختلف، مشغول به کسب درآمدهای کلان بودند. 

به ناگهان سیلی از پزشکان عمومی پیدا شدند که به علت بی‌مسئولیتی و برنامه ریزی‌های غلط برنامه ریزان برای تولید انبوه، بیکار بودند. 

اینان شروع به دستبردن در بازاری کردند که از نظر دانش و تکنیک بکار رفته بسیار ساده بود. 
انجمنی هم پیدا شد که این اقدامات بدون آموزش را در قالب با کارگاه‌هایی با آموزش توام کرد و شعار توانمند سازی پزشکان عمومی را در عمل اجرا نمود. 

نتیجه حاصله کم شدن سهم متخصصین پوست از بازار آشفته اقدامات زیبایی و پیکر تراشی بود و به دنبال آن و با تشبث به شعار محافظت از آسیب‌های وارده به مردم (مردمی که این روز‌ها دفاع از مسایلشان حربه‌ای غیر اخلاقی شده است برای بسیاری اقدامات پپولیستی از سر تا دم) سعی می‌کردند که اصل ماجرا را که کم شدن سهمشان از بازار بود بپوشانند ولی خوشبختانه دم خروس پیداست. 


با سوء استفاده از درهای باز اتاق وزیر و معاونینش که ناشی از روابط بود شروع به سم پاشی کردند و نهایتا با مکانیزم‌های ابزاری نظیر کمیسیون انجمن‌های گروه پزشکی، معاونت درمان دانشگاه‌ها،... و حتی دایره اماکن نیروی انتظامی در صدد بستن روزنه فعالیت همکاران پزشک عمومی و حفظ بازار درآمدی خود برآمدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.