سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

نصب شبکه داخلی و ارتباط رادیویی میان گمرکات آبادان

شبکه داخلی و ارتباط رادیویی میان گمرکات آبادان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: با راه اندازی این شبکه گمرکات آبادان شامل آبادان، اروندکنار و چوئبده از این پس می توانند به صورت داخلی با یکدیگر ارتباط رادیویی داشته باشند.

رضا سفاری از تسهیل در امور گمرکی میان بنادر آبادان، چوئبده و اروندکنار به عنوان مهمترین مزیت راه اندازی این شبکه رادیویی داخلی نام برد و افزود: این اقدام در راستای تامین رفاه بیشتر صاحبان کالا وسرعت بخشی به عملیات تخلیه و بارگیری انجام شده است.

وی گفت: این پروژه از اهداف پیش بینی شده واحد طرح و توسعه اداره بنادر و دریانوردی آبادان در سال ۹۴ بود که پس از انعقاد قرار داد در نهم آبان ماه سال گذشته کار توسط کارشناسان واحد آمار و انفورماتیک این اداره آغاز و با صرف اعتباری معادل ۲۵۰ میلیون ریال به انجام و اتمام رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان افزود: در بندر چوئبده چهار پست ارتباط داخلی و در بندر اروندکنار پنج پست داخلی و لینک ارتباط بی سیم با استفاده از دکلهای مستقر شده در بنادر تابعه به گمرک آبادان متصل می شوند.

سفاری گفت: تمامی ملزومات، دکلها و سیستم های ارتباطی پس از گذر از مرحله انجام تستهای آزمایشی به طور کامل در اختیار اداره کل  گمرک آبادان قرار گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.