سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

آغازطرح نهضت آسفالت ریزی در شهرستان بستان آباد

شهردار بستان آباد از آغازطرح نهضت آسفالت ریزی در شهر بستان اباد خبر داد و افزود:امسال 15 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت ریزی سطح شهر بستان اباد در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رشتبری در همایش شهرداریهای استان در شهرستان بستان آباد گفت:بودجه سال جاری شهرداری بستان آباد 115 میلیارد ریال بسته شده که نسبت به سال گذشته نزدیک به 20 میلیارد ریال افزایش را نشان می دهد.

وی احداث میدان خروجی به سمت تهران به نام میدان صنعت ، ساماندهی اوجان چای ، احداث کارخانه اسفالت تجهیزو توسعه پارک بازی ومشارکت در احداث سوئیت در محدوده آبگرم بستان آباد را از اولویت پروژه های شهرداری بستان اباد عنوان کرد.#

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری نیز با بیان اینکه میزان اعتبارات سال 94 شهرداری های استان سه هزار میلیارد ریال بوده است افزود:امسال لایحه درآمد پایداربرای شهرداری ها از سوی دولت به مجلس می رود.

علیخانی گفت:با تصویب این طرح شاهد حل مشکلات درآمدی شهرداری های استان خواهیم بود و بستر توسعه و شهری و روستائی نیز میسر خواهد شد.

علیخانی اتمام پرو‍ژه های نیمه تمام، ایجاد درآمد پایدار و جذب سرمایه گذار را از اولویت های شهرداری های استان عنوان کرد و افزود:خوشبختانه برخی از شهرهای استان درسطح کشور دارای ظرفیت های سرمایگذاری و ایجاد ارزش افزوده می باشند که باید شهرداران نسبت به شناسایی و جذب سرمایه گذار اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.