سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

واتس آپ نقش اول فیلم طلاق زوج بمی

فرمانده انتظامي بم از دستگيري فردي که با ارسال پيام هاي عاشقانه به يک خانم جوان موجب ايجاد حس بدبيني براي همسر وي و زمينه ساز جدايي اين دو زوج شده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ محمد رضا فداء گفت : در پی مراجعه فردی در خصوص ارسال پيام هاي غيراخلاقي و ابراز محبت به وي توسط يک فرد ناشناس از طريق نرم افزار واتس آپ شکايتي طرح شد.

وي افزود: با توجه به اينکه ارسال اين پيام ها و ايجاد مزاحمت باعث شده بود همسر وي نسبت به او بدبين و با وجود دو فرزند تقاضاي طلاق كند موضوع بطور ويژه در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد :با انجام استعلام فني و پيگيري كارشناسان آن پليس هويت صاحب شماره همراه مزاحم مشخص شد که در ادامه مراحل تحقيق صاحب اين شماره نسبت به وجود اين سيم كارت به نام خودش اعلام بي اطلاعي کرد و پس از محرز شدن حقيقت ادعاي وي،تحقيقات در خصوص شناسايي هويت واقعي فرد مزاحم ادامه يافت.

وی تصریح کرد :در نهايت با انجام استعلامات و پيگيري هاي بعمل آمده هويت واقعي متهم شناسايي و اين فرد با هماهنگي مقام قضايي دستگير شد و به دست يابي به شماره زن جوان از طريق گروهي در واتس آپ و ايجاد مزاحمت براي وي به وسيله سيم کارت شخص ديگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامي بم در اين زمينه توصيه کرد: شهروندان به ویژه بانوان از عضويت در گروه ها و شبكه هاي اجتماعي تلفن همراه كه اعضاي آنها را نمي شناسند به طور جدی خودداري و از پاسخ به درخواست هاي افراد ناشناس در اين شبكه ها و نرم افزارها دوری کنند..

وی گفت : شهروندان مي توانند با مراجعه به سامانه استعلام تعداد خطوط مشتركين تلفن سيار به آدرس mobilecount.cra.ir از تعداد سيم كارت هاي ثبت نامي به نام خود مطلع و در صورت وجود سيم كارت هايي به نامشان كه بدون اطلاع آنها استفاده مي شود از طريق مبادي مربوطه نسبت به جلوگيري از بهره برداري آنها اقدام نمايند

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.