سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

خرید مواد، انگیزه سرقت مسلحانه مرد شیشه ای

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سرقت مرد شیشه‌ای که برای تأمین مواد مخدرش قصد سرقت مسلحانه خودرویی را داشت، ناموفق ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ زارعی  با اشاره به اینکه چندی پیش مرد جوانی درحالی که بر اثر شلیک گلوله مجروح شده بود، خود را به یکی از بیمارستان‌های همدان رساند، افزود: با مراجعه مرد جوان به بیمارستان، موضوع به پلیس اعلام شد و ماموران  مبارزه با جرایم جنایی استان همدان برای تحقیق  به بیمارستان رفتند وبه تحقیق از مرد جوان پرداختند.


وی ادامه داد: مرد جوان  با توضیح  به ماموران  گفت ،در حال عبور از جاده بودم که مرد جوانی که صورتی لاغر داشت، از من خواست در کنار جاده توقف کنم، ابتدا با این تصور که مسافر است خواستم نگه دارم و او را سوار کنم، اما یک دفعه چشمم به اسلحه‌ای که در دستش بود افتاد،  به همین دلیل از تصمیمم منصرف شدم، مرد جوان در برابر این عکس العمل من آغاز به شلیک کرد و در این تیراندازی مجروح شدم.

 سرهنگ زارعی خاطرنشان کرد: به دنبال اظهارات این مرد جوان، تیمی از ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان همدان وارد عمل شده و موفق شدند در کمتر از 12 ساعت عامل این تیراندازی را که مرد معتادی بود، دستگیر کنند.

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده از متهم مشخص شد که او با انگیزه تامین هزینه مواد مخدرش تصمیم به سرقت خودرو گرفته است.

گفتنی است، با دستگیری متهم، اسلحه او نیز کشف شد و متهم جوان بازداشت و روانه زندان شد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.