سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

پایان نخستین دوره مسابقات سوارکاری کورس بهاره گیلان

نخستین دوره مسابقات سوارکاری کورس بهاره گیلان جام ولایت همزمان با اعیاد شعبانیه با معرفی تیم های برتر در پیربازار رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در پایان این مسابقات و در قسمت اسب های محلی ریز ابراهیم عزیزی با اسب خطرساز از ماسال، جواد رستم نژاد با اسب تورنتو از صومعه سرا و مهدی رحیمی با اسب راک ست از رشت اول، دوم و سوم شدند.
در بخش اسب های محلی درشت مهرداد شهبازی با اسب ترنادو از شاندرمن، مهدی رحیمی با اسب گهر از تالش و محمدرضا باقری با اسب آهو خان از رشت به مقام های اول، دوم و سوم رسیدند.
در بخش اسب های دو رگ احمد نژاداحمدی با اسب سلیم خان از کلاچای، فرشاد کریمی با اسب ماهرخ از آستارا و محمد مهدی حسینی با اسب ویرا از رشت به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در بخش اسب های دو خون نیز کامران پوررضایی با اسب باران از صومعه سرا، متین خجم لی با اسب فریاد از رشت و مهران علیزاده با اسب براک ست از رامسر اول، دوم و سوم شدند.
در نخستین دوره مسابقات سوارکاری کورس بهاره گیلان جام ولایت 25 سوارکار به مدت یک روز در مجموعه سوارکاری پیربازار رشت با هم مسابقه دادند.


انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.