سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری آئین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات شهری آبادان

۴ مقام جشنواره مطبوعات شهری آبادان به خبرگزاری مهر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شهردار آبادان در این آئین گفت: با توجه به کثرت و تنوع رسانه های نوشتاری در منطقه و تلاش بی شائبه آنان در انعکاس به موقع و مناسب اخبار انتظار استقبال بیشتری را از سوی مسئولان در جهت تشویق و حمایت از این قشر فرهنگی داشتیم که متاسفانه چنین نشد.

محمود رضا شیرازی افزود: بر اساس قولی که مردادماه سال گذشته در روز خبرنگار به درخواست این عزیزان داده بودیم؛ استارت برگزاری دومین جشنواره نوشتاری رسانه های نوشتاری را با ارائه لایحه ای به شورای اسلامی شهر آغاز کردیم که با استقبال تمامی اعضاء مواجه شد.

وی با اشاره به ارائه فراخوان حضور در این جشنواره، در خصوص دلیل تاخیر در اعلام نتایج جشنواره که پیشتر قرار بود در دی ماه سال گذشته اعلام شود، گفت: هم زمانی جشنواره با موضوع انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری و تاثیرپذیر نبودن آن از این بابت، از دلائل تاخیر در اعلام نتایج بود.

شهردار آبادان افزود: از ۴۵ اثر ارائه شده به دومین دبیرخانه جشنواره در حوزه خبرگزاریها و در بخش مصاحبه هفت اثر ارسال شد که به دلیل غیر مرتبط بودن با موضوعات فراخوان جشنواره در این بخش هیچ اثر برگزیده انتخاب نشد.

شیرازی از ترافیک، ساخت وساز، بافت های فرسوده، تبلیغات شهری، پسماند، زیباسازی شهری، فضای سبز، معماری، آلایندگی و هویت شهری، محله، مراکز فرهنگی، فرهنگ شهری و شهروندی، نشاط اجتماعی، هویت فرهنگی، تشکل های مردمی، معضلات اجتماعی ،شهردار، شهرداری و یا شورای شهر، ورزش همگانی به عنوان محورهای انتخاب شده برای آثار ارسالی نام برد.

وی گفت: باورمان آن است که نگاه اهالی رسانه به مسائل متفاوت از دیگران است و لذا استفاده از نقطه نظرات آنان در مباحث مختلف که به طور عمده مطالب کارشناسی شده هست، می تواند به عنوان یک نقشه راه برای مدیران شهری باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.