سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهمان،

اجرای نخستین طرح "فرش گل" در بوستان ملت کاشان+تصاویر

"فرش گل" در دروازه تمدن تاریخ بشری گسترده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهرداری کاشان با  "فرش گل" به استقبال مسافران اردیبهشت می‌رود.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان گفت: نخستین طرح "فرش گل" در منطقه یک این شهرداری به عنوان بافت فرهنگی تاریخی در ابعاد(20  در 30) با وسعت600 مترمربع اجراشد.


حمیدرضا مُمیّز گفت: این "فرش گل" که نخستین طرح طبیعی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان  در زیباسازی سیمای شهری و افزایش  شادابی و نشاط بصری شهروندان کاشانی است به همت یکهزار نفر در فاز 3 بوستان ملت ساعت اجرا شد.


وی استفاده از 12 هزار گلدان گل‌های مختلف از جمله گازانیا، ابری نقره‌ای، شاه‌پسند، بوته‌ای و آلیسون در این فرش گل را یادآورشد و گفت: این فرش گل با هزینه 300 میلیون ریالی گل و سبزه آراسته شد.


به‌گفته‌وی، اجرای این طرح در منطقه بافت فرهنگی تاریخی و در مجاورت قلعه خشتی جلالی  که مورد بازدید گردشگران  به‌منظور معرفی هنرهای سنتی و صنایع دستی کاشان به‌ویژه جاذبه فرش کاشان،  افزایش رضایتمندی شهروندان، احساس لذت و شادابی گردشگران داخلی و خارجی با تماشای این فرش گل از سفر به این شهر پرجاذبه اجراشد.


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان ، با تاکید بر اینکه کاشان شهری تاریخی و گردشگری با قدمت هفت هزار ساله تپه‌های باستانی سیلک است گفت: افزایش شادابی و زیبایی سیمای بصری شهری این شهر تاریخی با کثرت ورود گردشگران ملی و بین المللی همزمان با فصل گلچینی و آیین گلابگیری در اردیبهشت‌ماه برندگردشگری  کاشان ضروری بود.

ممیز در پایان اظهارداشت:اجرای طرح‌های نشاط‌آور و فرح‌بخش مدیریت شهری در قالب طرح‌های طبیعی با استفاده از گل و گیاه علاوه بر زیباسازی و شادابی فضاها معرفی کننده ذائقه هنری و هنر پرور کاشان است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اصفهان ، طرح ، فرش ، بوستان ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.