سازمان پارکها و فضای سبز شاهین شهر در بحث نگهداری و توسعه فضای سبز پای خود را فراتر نهاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازما پارکها و فضای سبز شاهین شهرگفت: این سازمان از مباحث نگهداری و توسعه فضای سبز پای خود را فراتر نهاده و موضوع ایمنی و سلامت را در راس کار خود قرار داده است.

حمیدرضا فدایی افزود: با توجه به اهمیت ایمنی و بهداشت و محیط زیست (HSE) در زندگی شهروندان با اجرای این طرح و راه اندازی واحد( HSE) در سازمان پارکها، مهمترین گام در جهت ایجاد فرهنگ پیشگیری از بروز حوادث برداشته شده است.

وی ادامه داد: شهرداری شاهین شهر تنها شهرداری در سطح کشور است که توانسته جهت پیشگیری و شناسایی نقاط حادثه خیز در پارکهای سطح شهر واحد ( HSE) را راه اندازی و ارتباط بسیار موثری را با شهروندان در این زمینه از طریق فرمهای گزارش شبه حادثه برقرار نماید.

فدایی شناسايي و مديريت بر تمام عوامل خطر ساز قبل از وقوع هر حادثه در هر بعدي را شعار این واحد بیان داشت و افزود: طبق بررسی های صورت گرفته بخش زیادی از حوادث رخ داد در پارک های سطح کشور، طی چند سال گذشته ناشی از دلایل کوچک بوده است .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شاهین شهرگفت: امنیت و سلامت شهروندان از دغدغه های اصلی مدیریت شهری و شورای شهر است و به همین جهت تیم فوریت های خدماتی در سازمان پارکها تشکیل و تجهیز شده تا موارد نا ایمن گزار ش و در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.

شهرستان شاهین شهر و میمه در فاصله 20 کیلو متری مرکز اصفهان واقع شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار