سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

آزمون شفاهی مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در بروجن

آزمون شفاهی مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، با معرفی نفرات برتر در بروجن، به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آزمون شفاهی مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در رشته های حفظ، تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، اذان و ابتهال، در بروجن برگزار شد.

در بخش آقایان و در رشته ترتیل این رقابتها، به ترتیب جواد غیاثی، محمد یاسین سیفی و مهدی ملک پور، در رشته تحقیق، مهدی خدیوی، علی سلطانی و احمدرضا آیین پور، در رشته دعا خوانی، روح الله شافیان، حجت الله غفاری و احمد هادی پور، و در رشته اذان، اسحاق جمالی، محمد غیاثی و سید سعید عدنانی، نفرات اول تا سوم شدند.

همچنین در رشته ابتهال، احسان پیروز، حفظ کل، محمد ابراهیم حجت پناه، حفظ 20 جزء، محمد امین مسلمی، حفظ 10 جزء، امین غیاثی، و حفظ 5 جزء، مجتبی رمضانی و عرفان رادمنش حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش خواهران نیز در رشته ترتیل، سیده نرگس عدنانی، حدیثه بحرینی و مرجان زینلی، و در رشته تحقیق، مریم احمدی، کبری ترابی و خدیجه احمدی، به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته حفظ کل نیز به ترتیب اعظم همتیار و مهناز منصوری، حفظ 20 جزء، منیره هاشمی، آمنه قجری و زهره قجری، حفظ 10 جزء، مریم مرادی، زهرا یلمه و فاطمه دهقان، حفظ 5 جزء، سکینه عباسی و لیلا دیانی، و دعاخوانی، نجمه علیخانی و معصومه علیخانی، رتبه های برتر را از آن خود کردند.

این مسابقات، ویژه خواهران بعد از ظهر روز پنج شنبه 23 اردیبهشت و ویژه برادران جمعه 24 اردیبهشت ماه جاری در محل سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجن برگزار شد.

زمان مرحله کتبی این دوره از مسابقات هم جمعه 7 خردادماه امسال در بروجن اعلام شده است و نفرات برتر، به مرحله استانی راه می یابند.

بروجن، با 119 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر بروجن، با بیش از 52 هزار نفر جمعیت) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.