سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

گرم شدن هوا

هوای گیلان گرم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛کارشناس اداره کل هواشناسی  گیلان از گرم‌ شدن هوای استان گیلان در روزهای اینده خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته منجیل با 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر گیلان بود.کارشناس اداره کل هواشناسی با اشاره به وضعیت هوای گیلان گفت: اکنون آسمان بیشتر نقاط گیلان صاف تا قسمتی ابری است.
کوثری با بیان اینکه دمای فعلی رشت 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، افزود: دمای رشت نسبت به روز گذشته در این ساعت دو درجه افزایش یافته و رطوبت نسبی هوا 100 درصد است.
وی با اشاره به اینکه گذر امواج ناپایدار از سواحل دریای خزر است، تصریح کرد: بر این اساس امروز آسمان گیلان ابری و نیمه ابری همراه با افزایش ابر است.
کوثری درباره پیش‌بینی وضعیت هوای گیلان برای فردا ادامه داد: آسمان فردا نیز در گیلان ابری و نیمه ابری همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته منجیل با 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر گیلان بود، خاطرنشان کرد: دیلمان نیز با 10 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین شهر گیلان بود

این مسؤول درباره وضعیت دریا ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم دریا برای انجام فعالیت دریانوردی و صید و صیادی امروز و فردا با احتیاط مناسب است.


انتهای پیام/

برچسب ها: گیلان ، هواشناسی ، گرم ، دما ، هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.