سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه فعالیتهای برون سپاری شرکت آبفای خراسان رضوی

مدیر عامل شرکت آبفای خراسان رضوی از برگزاری دومین جلسه هم اندیشی مدیریت هزینه و افزایش درآمد با محوریت فعالیتهای برون سپاری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان با تاکید بر ساماندهی فعالیتهای برون سپاری و تشکیل جلسات مستمر هم اندیشی مدیریت هزینه و درامد با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و کارشناسان شرکت راهکارها و چگونگی برون رفت از وضعیت موجود قراردادهای برون سپاری مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور مدیریرعامل و معاونین و کارکنان و قبول دعوت از استمرار این جلسات تا حصول نتیجه خبر داد و برای حل موضوع و ساماندهی فعالیتهای برون سپاری خواستار عزم جدی همه کارکنان شرکت شد .

سید سعید مدرسی افزود: جلسات هم اندیشی به پیشنهاد معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت و با حمایت و مساعدت مدیریت و مشارکت کارکنان ابرگزار می شود.

وی در مورد اهداف مهم شرکت آبفای خراسان رضوی گفت: مشارکت کارکنان نگاه ویژه به فعالیتهای برون سپاری، منطقی کردن هزینه ، ساماندهی منابع انسانی و افزایش بهره وری از اهداف مهم این شرکت است.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.