سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تربیت نیروی انسانی در سطح بین الملل با استفاده از ظرفیت دانشگاه علوم اسلامی رضوی

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در تعاملات بین المللی جمهوری اسلامی ایران با کشورهایی از جمله عراق، سوریه و آذربایجان می توان از ظرفیت دانشگاه علوم اسلامی رضوی در تربیت نیروی انسانی بهره گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، ابراهیم خدایی افزود: اگر آستان قدس رضوی از دانشگاه علوم اسلامی رضوی حمایت های لازم را داشته باشد، مسیر حرکت این دانشگاه برای رسیدن به اهداف بین المللی را آسان می کند.

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی نخستین دانشگاه در کشور است که وحدت بین حوزه و دانشگاه به صورت عملی در آن شکل گرفته است.
ابراهیم خدایی افزود: به برکت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) و دستان درکاران این آستان مقدس، دانشگاه علوم اسلامی رضوی به یک الگو تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه شهید مطهری همکار مجموعه دانشگاه علوم اسلامی رضوی هستند، افزود: دانشگاه علوم اسلامی در شمار دانش آموختگان مقطع دکتری در رشته های خود رتبه نخست و بهترین خروجی را در کشور دارد.
دانشگاه علوم اسلامی رضوی زیرمجموعه آستان قدس رضوی است که به صورت رایگان از برادران واجد شرایط ثبت نام می کند و تحصیل در این مرکز آموزشی منوط به پذیرش در آزمون و مصاحبه ویژه در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
هم اینک بیش از یکهزار دانشجوی ایرانی و غیرایرانی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد حدود 40 دانشجو از کشورهای سوریه، افغانستان، پاکستان و چین هستند.
انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.