سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمی: پیروزی ما معجزه امام رضا(ع) بود

سرمربی سیاه جامگان گفت:اگر قرار باشد در فصل آینده با این وضع تیم‌داری کنیم نباشیم بهتر است، هرچند این بار با معجزه امام رضا (ع) در لیگ برتر ماندیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر ملوان گفت:نیازی به هیچکس جز خدا و ائمه نداریم ، فقط یک معجزه از سوی امام رضا (ع) بود که در لیگ ماندنی شدیم ،حریف موقعیت‌های زیادی داشت که استفاده نکرد و به جای آن ها ما بهتر عمل کردیم و در لیگ ماندنی شدیم.

وی افزود: در حد یک لیگ یک هم تیمداری نکردیم با کمبود تمام امکانات و سختی‌ها، لطف معصومین بود که در لیگ ماندیم ما تیمی بودیم که روی چمن مصنوعی تمرین می کرد و مشکلات زیادی داشت.

کاظمی تصریح کرد: این هفته احساس کردم که این تیم سیاه‌جامگان خراسان است، تا قبل از این همواره احساس می‌کردم که تیم سیاه‌جامگان عباسی است ، مدیریت باید در خصوص مشکلات صحبت کند، اگر قرار باشد این‌طوری تیم‌داری شود، نباشیم بهتر است.

وی افزود:باشگاه ما، چارت سازمانی بسیار ضعیفی داشت، مشکلات مالی گسترده داشت. امیدوارم سال آینده تیم‌های سیاه‌جامگان و پدیده با همگان در این استان، وفاق و همدلی داشته‌باشند.
کاظمی درباره اینکه آیا در سیاه جامگان می ماند یا نه خاطرنشان کرد: هنوز هیچ‌چیزی از آینده نمی‌دانم. در خصوص داوری هم صحبتی نمی‌کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.