سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

هدف اصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارتقای سطح کیفیت به کاربران است

هدف اصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارتقای سطح کیفیت سرویس های ارائه شده به کاربران از طریق ایجاد رقابت عادلانه در بازار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی کشور با اشاره به فعالیت مستمر این اداره در حوزه نظارت در سال گذشته، اظهار کرد: این نظارت به قصد مچ گیری نیست بلکه هدف حمایت در چهارچوب پروانه است و امسال نیز ادامه خواهد داشت.

تقی شفیعی از نظام صنفی رایانه ای استان خواست در شناسایی و معرفی شرکت های متخلف و فعالیت های غیر قانونی به سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی کشور کمک کند.

وی تصریح کرد:در سال گذشته حدود 9 میلیون و 100 هزار پورت اینترنت ثابت و 19 میلیون پورت اینترنت موبایل در اختیار مشتریان قرار گرفته است که در این شاخص از متوسط کشوری جلوتر هستیم

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مرکزی کشور ضریب نفوذ ارتباطات اپراتور همراه اول را در سطح استان اصفهان 61 درصد، ایرانسل 40درصد و تلفن ثابت را 47 درصد عنوان کرد که از متوسط کشوری که 38 درصد است جلوتر هستیم.

در توسعه روستایی در سال گذشته از محل بودجه های دولتی به 23 روستای استان اصفهان تلفن عمومی و 12 روستا تلفن خانگی واگذار شده است که 325 روستا اینترنت پر سرعت دریافت کرده اند.

ایجاد سامانه های جابه جایی شماره های اپراتورهای مختلف، پیاده سازی و شفاف سازی مبادلات اپراتورها و برنامه ریزی برای ورود تلفن همراه نسل پنجم از جمله برنامه های این اداره کل در سال جاری است.



انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.