سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اصفهان میزبان کارگاه آموزشی فناوری برای کشورهای در حال توسعه

کارگاه آموزشی فناوری برای کشورهای در حال توسعه به همت ISTIC و IRIS و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در محل مهمانسرای عباسی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در این‌ ‌کارگاه، شرکت‌کنندگان با موضوعات مختلف فن آفرینی برای ارتقاء دانش علمی خود در زمینه‌های فناوری و همچنین مهارت‌های نوآوری آشنا شدند.

همچنین شرکت کنندگان با آموزش مباحث مرتبط با اصول فناوری و تاثیر آن بر اقتصاد، پیشرفت تکنولوژی، ایده‌پردازی، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، ایجاد الگوی تجارت، برنامه‌های تجاری‌سازی، سرمایه‌گذاری و مواردی در زمینه مالکیت فکری، آگاهی خواهن یافت.

آشنایی با اصول و راهکارهای فنآوری، آشنایی با اصول شناخت فرصت‌های اقتصادی، شناسایی عناصر کلیدی و محرک در ایجاد همکاری‌های ریسک‌پذیر، درک بهتر از محرک‌های اصلی برای شرکت‌های نوپا و درک اهمیت راهکارهای رشد، رقابت بازار و الگوهای تجارت و کسب و کار از دیگر محورهای ارائه شده در این کارگاه آموزشی است.

این کارگاه به همت ISTIC و IRIS و با همکاری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ( ISTT ) و بخش غرب آسیا و شمال آفریقا (WANA ) و انجمن بین‌المللی پارک‌ها علمی ( IASP ) در اصفهان در حال برگزاری است.

مخاطبان این کارگاه آموزشی مدیران صنعتی و محققانی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ایران و همچنین کشورهای درحال توسعه هستند که در زمینه مدیریت اختراعات و یا ثبت آن‌ها فعالیت دارند تا بتوانند به شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌های تجاری‌سازی یافته‌های علمی و همچنین همکاری با واحدهای تجاری سازی و مراکز تحقیق و توسعه خدماتی ارایه کنند.



انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.